07 October 2014

Няма да гласувам


За тези, които ще ми кажат, че бетонирам ДПС...
- до сега никога не съм гласувала за ДПС, но ДПС управлява с БСП, с НДСВ, дори златния пръст на АТАКА беше в тяхна полза, а сега и ГЕРБ вече са съгласни "в името на народа" да управляват с тях.
За онези, които ще ми кажат, че после нямам право да мрънкам ...
- Имам, според Конституцията на Република България (1) Всички хора се раждат свободни и равни по достойнство и права. И това, че не съм гласувала, не два правото на някой на ми казва имам ли право да мрънкам!
- Още нещо, аз имам НАЙ-много право да мрънкам, защото не съм съгласна с тези правила и съответно не желая да участвам.
Всеки един глас е глас в подкрепа на статуквото. Ако не сте съгласни с досегашния начин на избор на депутати, системата, политиката, която водят.... защо наливате вода в мелницата?

No comments:

Post a Comment